[RB@Blog_Title]

طراحی دکمه های پروژه ایران من swish

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

در پروژه ایران من دکمه ایجاد کنید+فیلم

کارگاه 5 ایجاد دکمه (Button)

پروژه ایران من

دکمه ها یکی از کلیدی ترین عناصر تعاملی در پروژه های مختلف نرم افزاری هستند.در این کار گاه قصد داریم دکمه های پوسته گرافیکی را بسازیم. به دکمه ای که دارای جلوه حرکتی باشد ، دکمه متحرک می گوییم. دکمه های به کار رفته در پوسته گرافیکی متحرک هستند.

[کتاب تولید محتوا دهم رشته کامپیوتر صفحه 108 بند اول کارگاه 5 |ایجاد دکمه در پروژه ایران من]

دانلود دکمه های پروژه ایران من قابل ویرایش و تغییر با فرمت اصلی

این دکمه ها آماده استفاده در نرم افزار سویش مکس است فقط می بایست فایل را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و دکمه ها را در پرژه وارد کنید.

دانلود دکمه های پرژه ایران من در سویش مکس (Swish) بافرم اصلی

+این دکمه ها دقیقا مثل دکمه های پرژه اصلی می باشد

دانلود دکمه های و صفحه زمینه پرژه ایران من

برای مشاهده فیلم آموزشی به پایین صفحه مراجعه کنید...

نکته:این فایل پس از دانلود قابل ویرایش می باشد

نکته2: دقت داشته باشید فایلی که دانلود می کنید با پسوند rar می باشد پس باید نرم افزار WinRaR را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

نام: Iran Me btn.swi

رمز: ندارد

تعداد فایل ها: 4

اندازه: 13.3KB

دانلود فایل

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی